Mutluluk bu sorunlar dönem dönem oluyor çoğu annenin yaşadığı şey bazı insanlar değişik çocuğu uyuyor yiyor gibi anlatıyor ama çoğu böyle değil İnan onlar EGO’larıyla konuşuyorlar çocuğunu kıyaslama benim kızım 8 aylık 7 ay gaz sıkıntısı çekti biberon tutmadı mama yemedi sütüm yetmedi eşimden başka yardımcım yok o da akşamdan akşama yanlız baktım hep uykusuzlukta bayıldığım bile oldu gecelerce ayaklarımda uyuduğum indirince ağlıyor diye her yarım saatte bir kalktığıda olduğu bunlar dönem biri geçiyor biri başlıyor yapıcak birşey yok anne olmak böyle kolay olsaydı annenin hakkı ödenmez denmezdi kutsal olmazdı