kızlar merhabalar bizim üç milimlik kızımın deliği var kalp deliği kontrole gidiyoruz hiçbir şey çıkmıyor üç kere de havale geçirdi işte EKG eeg her şey temiz ama bu kalp bıçak gibi giriyor anne diyor iki kere okulda oldu bu neden olur acaba şimdi tekrar bir doktor bakıyorum İstanbul’da Siyami Ersek’e bile götürdüm ne yapacağımı şaşırdım kızlar ya sizin bilginiz var mı bu kalp bıçak gibi giriyor ağrıyor anne diyor😔