birazyenilik aynı durumları yaşadım göğüs ucum yara olduğu için silikon uca başladım. 33 günlük olana kadar silikonla emzirdim ama inanın psikolojik olarak çok kötüydü hep bebeğin doymadığını düşündüm çünkü bütün süt akıp gidiyordu. Bırakmaya çalıştım memeyi hiç tutmadı. YouTube’daki teknikler de işe yaramadı. Bir gün göğüs ucumu hafif ıslatarak nemli verdim hemen tuttu. Şimdi 8 gündür silikonsuz emiyor ve ben daha rahat hissediyorum. Bıraktırmak isterseniz
birazyenilik normal tabi benim bebeğimde yaklaşık 25 gün kadar silikon kullandı. Bıraktrmak zor oldu ama ben de aynı düşüncelerle bıraktırmak istedim. Hep ağzından alıp gidiyordu. Zaten sütüm az psikolojim bozuktu mama vermeyi çoğaltınca bırakmaya karar verdim silikonu. Zor oldu ama şimdi silikonsuz emiyor çok şükür sütüm yine şelale değil ama içim daha rahat silikon temizliği falan da çok uğraştırıyor