Merhaba bebeğim duzeltilmis 7 buçuk aylık. 1 hafta önce babildamasi basladi baba bebe dede dedi ama sadece 2 gün sürdü. Sonrasinda unuttu ve bı kaç gundur hiç babildamiyor. Ayrıca daha önce de konu açmıştım. Hala ayrilik kaygısı yok ve yabancilama yok. Tanıdığı insanları uzun süre görmeyip tekrsr gördüğü zaman sevinmiyor yüzlerine bakıyor babası ve ben dahil olmak üzere. 10 saniye sonrasında falan biz ona guldugumuz için gülüp sevinmeye başlıyor. Bu normal mi bebeği böyle olan var mı