kedili1anne Yoo hiç de bi zararını görmedim 3 sene aralıksız 1 gün bile bırakmadan kullandım. Çocuk isteyince İlacı bıraktıktan 1 ay sonra da hamile kaldım. Düzenli kullanıldığı zaman ilaçtan daha iyi bir korunma yöntemi bilmiyorum. 5 aylık oğlum var emzirmeyi bıraktık şimdi tekrar başlayacağım ilaca