runc
Benim bebeğimde aynıydı lohusalığım aşırı zor geçmişti. Çok zor bir bebekti dışarı çıktığımız gibi hatta arabaya bindiğimiz gibi morarana kadar ağlıyordu bende çıkamıyordum. Şuan 4.5 aylık, canı sıkılınca ağlar ama artık gülmeyi öğrendiği için ve mimiklere tepki verdiği için güldürmeye çalışıyorum oda gülüyor unutuyor ağladığını. Büyüdükçe birbirinize alışıyosunuz ve dilinden anlıyorsunuz yada çok ağlasa bile neye ağladığını anlayıp çözüyorsunuz, stres olmuyorsunuz. Sabretmeniz gerekiyor 3.5/4 aylıktan sonra ilk aylara göre daha rahat ediyorsunuz. Bebek büyüdükçe konforunuz artıyor:)