Selam kızlar bebegimle yaklaşık on gündür ek gıdaya geçtik, gıda konusunda iştahlı değil biraz zorla yediriyorum şu an ya tek öğün ya da iki öğün gibi veriyorum az az , üç gün kuralını sadece yoğurt ve yumurta da uyguladım onun dışında her şeyi direk verdim bugün ilk defa meyveye geçtik muz ezdm sabah çok seveceğini düşünerek muzdan aşırı midesi bulandı , acaba çocuğum tatlı şeyleri sevmiyor çünkü daha öncede rota virüs aşısı yaparken hemşire ve doktor dedi ki bu aşı tatlı normalde bebekler çok sever benim kızımın midesi bulandı, calpolde vermiştim midesi bulanmıştı , bu durumu yaşayanlar var mı