organikirmik yarım cm 1 cm gibi büyük alın deniyor ya, bu ölçüler onu da kapsıyor mu? 15 cm ayak için 24 mü almam lazım (tam ölçü) yoksa 15.7 yazan 25 mi? Çocukla ayakkabı denemek kolay değil o yüzden kafamda bi numarayla gidiyorum mağazaya
zencefillikurabiyeadam organikirmik benim de ilk ayakkabısını almam lazım artık 🥹 ama benimkinin ayaklar tombik ve enli ahdds. Mağazaya gidip deneyerek alırım diye düşünüyorum 🙈
organikirmik beybitolat bizim de tam 14 santimdi ben de 23 aldım tam oldu. Ama 23 numara 14,7 görünüyor ya şimdi tam 15 santim oldu sanki numara olarak arada kaldı gibi hissettim
oylesinebiri__ organikirmik markadan markaya değişiyor da olabilir 😂 yok ya onların ayaklari tontik o kadar
ElisaMom_ organikirmik ayakkabı cetveli gibi bişeyle,ayağını üzerine koyup öyle yapmıştı,şimdi yapıyorlarmı bilmiyorum ama,inte bakın dediğim şeyi görürsünüz
Lumisare organikirmik şahsen ben öyle düşünüyorum 15 25 alsan rahat olur istersen bebeğini de götür alacağın zaman orda denetirsin 24-25 i tam aklına oturur orda çalışanlar yardımcı oluyor zaten
organikirmik zencefillikurabiyeadam ay ben aklımda numarayla gittim orda sürekli giy çıkar yapmasın diye 😂