2 yaş için gece kesmeyi biraz erken olarak okumuştum bir kitapta gece bebeği uyuttuktan sonra bez takmak gerekiyor tercihe bağlı olarak diye belirtmişti yazar . Gündüzleri ise bezi hiç takmamak lazım kafası karışmasın diye , ben alıştırma külodu işe denedim ama onu bez sandığı için hep altına yaptı ne zaman ki alıştırma külodu yerine normal külot giymedirmeye başladım o zaman bıraktı altına yapmayı . İlk günler biraz zordu hep tuvalete oturduk genelde bekledik , kazalar da oldu ama gün geçtikçe idrak etmeye başladı benimki 3 yaşındaydı bıraktığımızda. Tuvaleti gelince anlıyordum gözlemleyerek kendi söylemiyordu ya da yaptıktan sonra söylüyordu . Kararlı durmak gerek . Her çocuğun yaşına göre eğitim vermek gerekiyor 🤗