ayseferide74 bu ay önce influenza oldular, bir hafta büyük kızım hastaydı sonraki hafta bebek. Bir hafta geçti üzerinden bu sefer de rsv başımızda.
Nebulizatör ile hava veriyoruz, bağışıklığı desteklemesi için zinco yazdı doktor. Burun yıkama yapıyoruz bazen spreyle bazen serumla.
Geniz akıntısı için de zaditen damla kullanıyor. Yarın kontrolümüz var bakalım ne diyecek doktor.
Büyük kızım geçen sene hiç hasta olmamıştı bu sene o da sürekli hastalanıyor ve kardeşine de bulaştırıyor. 15 günlük olduğunda başladı hastalanmaya artık bulunduğumuz yerdeki bütün çocuk doktorlarıyla haşır neşiriz.
Evde herkes hastalanır bana bir şey olmazdı ben de nasibimi aldım bu sene bu salgınlardan🥹