koalamomy vandayız. Lojmanda oturuyoruz. Ankara’dan 3 sene önce vana geldik. Sağlık olarak Ankara gibi değil ama küçük bir il gibi de değil. Hastane imkanı iyi. Sosyal aktivite olarak genelde göl kenarında mangal semaver gibi etkinlikler çoğunlukla yapılıyor. 2 tane avmsi var. Yaz 2 ay ,kış 10 ay sürdü geçen sene. Yazı da çok sıcak olmuyor, gayet iyi. Biz sevdik , sadece havası biraz kuru.