ozataaysun bu hafta biz de bulamadık, tedarikle ilgili sıkıntı yaşadıklarını söylemişler. Öncesinde kullandığımız mamaya dönüş yaptık. İyi ki de dönmüşüz, kızım ishal şeklinde kaka yapıyordu ben hep rota aşısının yan etkisi diyordum ama eski mamamıza dönmemizle birlikte kakası da düzeldi.