Bebeğim 29 aylık olacak geçtiğimiz temmuz aylarında eşimin memlekette ekranla tanıstı daha öncesi hep telefonu tv yi saklıyordum yanında bazen telefondan dizi filan izlerken kacırıyordu elimden bakıyordu elinden çekip alıyordum derken derken aşırı ilgi sürekli tv isteme aşırı telefon merakı kimde telefon varsa koşup gidip dalıyordu kitleniyor du herseye ama saçma reklama sonra dedim kısıtladıkça oluyor ara ara çizgi film kaplan danirl filan izletmeye başladım on dakika sonra aa eleştiril gitti telefondan da galeriye gezmesine izin verdim derken hiç azalmayan hep artan bi merak aşırı derecede şiddetlendi abur çubur aynı şekilde ve bir bölüm sonra kapanacak bitiyor diyorum tamm diyor kapanınca ağlıyor kendine vurmaya başladı evde de babası ile sık sık tartışıyoruz sorunlarımız var çok yoruldum artık mücadele etmekten aşırı da dağıtan dağıtmakta zevk alan bir çocuk ona rağmen ekran başına koyup gitmedim hiç bilemiyorum ne yapacağım sınır koyıyırm yine ağlıyor günde yüz kere tv istiyor ısrarla istemesin diye oyunlar kitaplar oynuyoruz ama her zaman p cazip aglayıncs bile birsey başına gelince bile anne çizgi film aç diyor sanki o anı bile kullanıyor o kdr üzülüyorum ki anlatamam size ben abur cubur içinde tv içinde çok emek verdim işi gücü bıraktım çocuklar ilgilendim gece yarısı ev topladım sabah çocuklar ilgilenmek için ki iy gelmiyor tv bence çocuğa belli yani yardımcı olabilecek olan varmı