tugba16161 doktora götürmenizde yarar var. Kızım ikinci kez böyle oluyor benim ilkinde influenzaydı şimdi de rsv🥲
İnfluenzada kullanılan bir ilaç var ilk iki gün içindeyse hastalıkta onu veriyorlar, daha çabuk ve hafif atlatıyor. Nebuliztöre serum suyu koyup hava verdik, stremiar ve serum ile burnunu açıyoruz gün içinde. D vitamini dozunu hastalık dönemlerinde arttırdı doktor, iyileşince normal doza dönüyoruz.
Rsv olunca ayrıca bağışıklığı desteklemesi için takviye ve geniz akıntısı için zaditen kullanıyor.
Öksürük maalesef en son geçecek olan.