Şimdiden cevaplarınız için teşekkürler 🌸
Kızım çok geç açıldı ,Şuan herşeyi söylüyor fakat tam telaffuz yok , örnek ; evet yerine edet, sarı yerine sayı, kırmızı yerine kıriyizi bazı harfler başta bazı harfler ortada eksik kalıyor.
Not ;3 yaş 4 aylık.
Bu şekilde olan arkadaşlar nasıl bir yol izlediniz ? Dil terapisti mi ergoterapi mi gerekiyor böyle bir durumda buna hangi uzman karar veriyor.
Özellikle Eskişehir ve Sakarya anneleri varsa bu illere götürme şansım var .