Oğlum 16 günlükken philips aventi diretk tuttu ama 2 aylıkken rsv sürecimizde tutmamaya başladı. Şimdi 3 aylık baby plusın damaklı modelini verdim yine ilkte tutup sonra bıraktı, çok nadiren alıyor. Emziği tutması için ne yapabilirim model model mi ilerlemem lazım