Bebeğim grip olmuş dr gittik ilk gün ciğerleri temiz dedi antibiyotik verdş kullandım 2 gün sonra gel dedi ama ertesi gğn akşam acile hittik sesi filan kısılmışti serum taktılar hava verdiler az enfeksiyon var ciddi değil azda ciğerlerde var dedi kullanıyoruz ama şimdide mama içiyor kusuyor zaten reflüsü vardı bişey kalmıyor içtiği 30 cc onuda çıkarıyor ya ne yapacağımı şaşırdım perişan oldun ağzım dilim her yerinde ucuk çıktı onu gördükçe canım yanıyor ağlamaktan gözlerim şişti ne yapacağım ben ya 😭😭