Deletedmom_897 mom97X domates rendeliyorum ya da domates sosu ekliyorum. Normal biber dolması içn sordunuz değil mi
hamilesavi mom97X domatesi çok küçük şekilde doğruyorum içine. Sulandırıyor. Bu arada başka bir yerde taktik görmüştüm çok uğraştırıcı ama biberlere çizik artıktan sonra önden kızartıyor hafif her yanını. Öyle içini dolduruyorlardı. Yağlı oluyor bir tık ama lezzetli de oluyor
organikirmik mom97X genelde şu tarifi yaparım dolmaların altına da delik açarım. Ama benim eşim sulu sevmiyor o yüzden çok sulu değil içi ne kadar sulu istediğinize bağlı olarak değişir beğenir misiniz bilemedim 🥲
[silindi] mom97X biberlerin altini çatalla delerimki su girsin diye ozaman daha yumusak ve lezzetli oluyo ici kuru kalmiyor 😊
hunilimomy mom97X pirinc soğan , Sarimsak ,domates rendesi , sumak, nar eksisi , bol zeytinyağı,maydanoz , nane , pulbiber , karabiber, salça koyuyorum. Pişirme suyuna da tane sumagı sicak suda bekletip çıkan suyu koyuyorum zeytinyağını bol koyun kuru olmaz
hamilesavi mom97X airfry varsa orada da yapabilirsiniz ben denemiştim güzel olmuştu. Ama kesinlikle uğraştırıcı 😂
mysohn7 mom97X biberlerin altından kürdanla delik açıyorum içine her biber için 1,5 yemek kaşığı pirinç koyuyorum. Pirinç ,soğan ,dereotu ,sumak, tuz,salça, kırmızı toz biber koyuyorum sadece pişirme suyunuda biberlerin üstünde döküyorum içinede su girsin diye
xbeyza_ mom97X domates rendesi ekliylrum veya varsa konserve. Biber dolması için soruyorsaniz biberleri çatalla alttan falan deliyorum birde tuzlukla icini tuzluyorum. Ondna sonra dolduruyorum.