3 ay 14 günlük oğlumda dünden beri öksürük ve burun akıntısı başladı serum fizyolojik ile temizliyorum ama korkuyorum ben biraz nezleydim acaba benden mi geçti evden çıkmıyorum çok dikkat ediyorum temizliğime ama çok korkuyorum eşim ve babası benim kadar dikkatli değil napıcam öksürüğü için 😔