Dün gece eşim çilek almıştı baya da lezzetliydi yıkadım yedik kızım yarım saat sonra karnım ağrıyor dedi inanmadım ilgi istiyor diye düşündüm öncesinde de ara ara yapıyordu çünkü bir baktım kusmuş yatak ortası komple kusmuk sabaha kadar 5 kere neredeyse kustu ara ara ben çok panikledim korktum çünkü daha önce hiç kusmamıştı kendisi de korktu zaten sabaha kadar nöbet tuttum Allahtan ki karın ağrısı yoktu belki de çilekten değildi bilmiyorum bugün daha kusmadı hiç şükür karnı da ağrımıyor siz kustugu gibi direk hastaneye mi götürüyorsunuz yoksa evde gözlem altında mı tutuyorsunuz eşim kusmak iyidir rahatlatır dedi çünkü