asmingul487_ bence antibiyotik ishal yaptı bizde de aynısı oluyor çünkü kusması da balgamdan. Benim kızımda rahatsızdı geçen hafta 3 gün kustu. Doktoru aradım, anlattım durumu balgamı atıyordur bırak atsın önce burun aç sonra yemek ver dedi. Probiyotik deneyin bence ama bir doktor görsün boğazı filan temiz mi diye. Macrolu bize de yazdı devlette ki doktor kendi doktorumuz izindeydi. Kendisine dedim sevmiyorum onu klamoks 400 al evde bulunsun onun yerine kullanma hemen dedi kullanmadan atlattık biz. Belki ilaç yaramamıştır yani