Herkese günaydın tabi aydıysa 🫠
Kızımı büyütüp 6 yaşa getirdim. Her türlü sendromdu, ataktı, eğitimdi dibine kadar zorluklarını yaşadık. Dedik bi de kardeş olsun, yaptık bi oğlan.
Yaptık da aman yarabbi bu ne 😦 daha 8 aylık bakın 8 hatta yazıyla yazayım anlamayanlar için SEKİZ AYLIK. Bu çocuğu ben tutamıyorum şaka değil bu arada. Emeklemeyi bilmez, yürümeyi bilmez ama bir görseniz sanki yıllardır emekleyip yürüyor gibi davranıyor o kadar özgüvenli. Mama sandalyesine koyuyorum kendini atmaya çalışıyor, bağlıyorum kıyamet kopuyor istemiyormuş bağlanmak. Hangi çılgın onu zincirlere vuracakmış şaşarım. Yere oturtuyorum hemen emeklemek için pozisyon alıyor ya kafa göz vuruyor, ya emekleyemiyor diye tekrar bir kriz, yanına oturayım diyorum sürekli ayağa dikiliyor beni tutup. Yemek yedirmek zaten sorun bir türlü sakin duramıyor. Giydirmeyi hiç saymayayım.
Kız bu ne bu ? Yoruldum ayol 8 ayda. Kız çocuk prensesmiş. Herkes diyor ki bu 8. Ayda böyleyse yaşında tutamazsınız yandın sen. Bunlar niye böyle bacılar ? “Erkek çocuğu ne kadar zor olabilir ki ? Ben kızda da zorlandım” diyordum, oluyormuş. Erkek analarıııı ah analaaaarrrrr