Kızlar 2 aylık bebeğim grip olmuştu sf buhar burun temizliği yaptım 3 gün gribi sürdü 4. Gün burnu açıldı ama öksürük başladı hafiften bugün 5. Gün burun tıkanıklığı yok ama ara ara öksürüyor. Doktorum zaditem damla ve antibiyotik vermişti hala devam ediyorum kullanmaya. Hırıltı felan yok . Bu normal mi grip sonrası ne zamn geçer