avkatanne bizde aynı durumdayız 14 aylığız ve hala bizimle uyuyor. Doktorunada sordum bu durumu kaybetme korkusu yaşıyor olabilir, ayırabiliyorsanız kendiniz içinde onun içinde ayırmanız daha doğru ama bebeği yıpratmadan dedi. Ama hem analık iç güdüsü hem de sanırım sizinde dediğiniz gibi daha az uyandığı için bende şu an ayırmadım. Bakalım nereye kadar devam edeceğiz 🤷🏼♀️