yaman2606 Dostlar merhaba sabah 8 akşam 8 antibiyotik başladık bu sabah uyuyakalmışız sabah 8.30 da verdim sorun teşkil eder mi napmalı
yaman2606 @Heymissbon 🥲 kızmayın hiç antibiyotik kullanmadım kendime de bebeğime de nolur nolmaz diye yazmak istedim