yazmom Evet bu seviyedeyken gitmelisiniz asıl zaten öksürük başlamış, bebeklerde hastalık çok hızlı ilerliyor maalesef sakın evde kalayım gözlem yapayım demeyin 1 saat bile çok önemli ciğerlere inebilir. Götürün acile hemen değerlendirilsin. Geç kalırsanız sonrasında siz de bebekte daha çok çeker hastalıktan, sonrasında keşke demeyin lütfen. Ben aynı salaklığı yaptım tecrübesizlikten ve şuan çok pişmanım.