gizviz prima da kullandım, molfix de ikisinde de sızdırma sorunu yaşamadım hiç bir de saat 20.00 gibi takınca sabah 6-7’ye kadar bile sızdırma olmuyordu iki bezde de. kullandığınız numarada sıkıntı olabilir benim bebeğim 5 aylık 6700 kg 4 numara kullanıyorum