Kızlar gına geldi artık süte alıştı iyice , gece 12-2-4 de uyanıyor. Uykular alt üst oldu süt vermezsem kıyameti kopartıyor.. doğuma da az kaldı artık keseceğim ama gün içinde asla yemiyor kahvaltısıyla duruyor öğlen uyandığında yemez akşam didikler bırakır atıştırmalık da yemiyor yeteri kadar beslenmiyor ne yapacağımı şaşırdım artık