Şuan 7 aylık normal doğum yaptım bu aylarda doğum yapan varmı aranız da varsa bir sorum olucaktı hala kasık ağrısı yaşıyorum sadece uzanınca ayağımı düz uzatınca bi zaman sonra kalkınca bu ağrıyı yaşıyorum özelikle kasığımın sol tarafında ağırlık oluyor batma gibi sol ayağımı bile zor atıyorum yürümek için bu ağrıyı normal de yaşamıyorum ama sadece söylediğim anlarda ve en çokta adetim yaklaştıktan sonra daha fazla yaşıyorum bazende özel bölge batması yaşıyorum aranızda böyle olan varmı acaba yaaa cevap verirsiniz teşekkür ederim şimdi den🤍