Neredeyse 7 aylığız oğlumun süt alerjisi var Prematüre. Herşey aştık şu 7 ayda birtürlü gazı aşamadık. Gece hep kıvranarak yatıyor 4 ten sonra uyku uyumuyor desem yeridir zorla uyutuyorum 6 ya kadar ama gaz olmadığı geceler tabii çok nadir sabah 8 e kadar uyuyor. Diyet yaptığım dönemlerdede bu böyleydi yeni açtık diyeti. Sab simplex kullanıyorum geceleri hala başka önerisi olan varmı??