benim ortaokula giden kızım var arkadaşının hesabını çalıp benim kızıma msj atmışlar o da arkadaşı sanmış haliyle aynı o kızın konuşmaşaeı gibi kankaaa senin hakkında kötü yorumlar yazmışlar onu kaldırmamız lazım sadece 2 tl lazım kartla ödememiz lazım yoksa kapıya polis gelecek soruşturma açılacak diye haliyle kızmda korkmuş ne yapabilirz diye sen bana şimdi kredi kartının resimlerini at arkalı önlü gelen koduda gönder halledelim demiş benim kızda gidip benim hesap kartının görüntüsünü atmış onay kodunu göndermiş tabi içinde para 500 tl olunca hayır bu degil demişler sonra benim kartın yanında kredi lartıda vardı kokusundan onunda görüntüsünü atmış babasına onay kodu gelmemiş gelmeyince haliyle söyleyememiş bende o ara iftar hazırlıyorum hiç farkında degilim durumun bi ara bi bakım napıyo diye gittim anladım tabi korkusu var sorunmu var dedim noldu aglamaya başladı polis gelecek neyse konuştum anlattı şok oldum öyle bşey yok daha cvp verme dedim kızın annesini aradım durumu öğrendim hemen kartları iptal ettik