zeyinci bende ilk ortopedi gittim ama onlar bakmıyor. Röntgen filan çektirdi kırık çıkık olmadığı sürece bakmıyorlar asıl bölüm fizik tedavi dediğim gibi. Evet yatarken daha çok oluyor ben diye su torbası koyuyorum uyuyor kalıyorum ağrı gidince çok rahatlıyorun. Oluyordu tıkır tıkır etmesine bir şey demiyorlar 🤣 diz sıvısı ile alakalı ya da normaldir. Onunla ilgili bir şey demediler.