Kızlar 1 aydır bu mamadan kullanıyoruz ama bebeğim bu mamayi içtiğinden beri ek gıda reddi yapıyor ve diğer normal mamayı içmek istemiyor doktor günde 2 şişe ver demişti o şekil ilerliyoruz mesela 1 hafta bu mamadan vermedim çok güzel ek gida alıyordu ve diğer mamasını içiyordu ama bu similac mamayi verince ek gida yemek istemiyor var mı aranızda bu mamayi kullanan nerde hata yapıyorum acaba bu arada kilo alımı az olduğu icin doktor yazmıştı