Ezogelin_n Ya artık uygulamaya girmek istemiyorum bu kadar sık reklam olur mu bir benim mi böyle acaba
annelikyolculugumm Ezogelin_n telefonunuzun ayarlarından kişiselleştirilmiş reklamları kapat diye bir bölüm var mı bakabilirsiniz, bende hiç böyle tam ekran reklam çıkmadı 🤷🏻♀️
hunilimomy Ezogelin_n Canımız Annemiz, reklamlar otomatik oynatılır ve bizler de sizler gibi görürüz. Art arda reklam olursa sadece reklamı kapatın; peş peşe sürmez. Mutlu Forumlar. 💜
annelikyolculugumm Ezogelin_n telefonunuzun modeline göre nete yazın belki vardır. Diğer uygulamalarda çıkanları da azaltılıyor ya da kaldırıyor bulabilirseniz
Alpereniannesi52 Gerçekten sinir bozucu Çok şükür bende hiç çıkmıyor daha önceleri yani seneler önce çok çıkardı şimdi yok😬