Bebeğim 22 günlük ilk günden beri gaz sancısı var kakasını yapıyor düzenli ama sürekli ıkınma bacağını kendine çekme huzursuzluk karında sertlik var gazını da güzel çıkarıyor ama ne uyuyabiliyor ne rahat durabiliyor nurse damla kullanıyorum etkili olmadı sanki napabilirm yardımcı olabilir misiniz