Arkadaşlar 2 aylık bebeğim var 2 aydan beri sleppy kullanıyor lakin 1 haftadan beri baby me markalı bez aldık e bebekten onu kullanıyor dün poposunun kırmızı olduğunu fark ettim pişik olmuş diye hemen banyo yaptırdım sudocrem sürdüm ve ayrıca geri sleppy döndüm lakin bugün popsu kabarmış beyazlıkta vardı kızarmıştı pütür pütür olmuştu sık sık bezini değiştirdim sudocrem sürdüm biraz araştırdım mantar pişik olabilirmiş doktor görmeliymiş bugün de hafta sonu acile mi götürsem başına gelen var mı acaba ne yaptınız bu durumda