eddyy Kızlar Bebikom 3 ay olacak 18inde hiç olmadığı kadar gazlandı sırf by yüzden ememiyor gaz damlası başladım masajlar yapıyorum ama yok önerinize açığım lütfen🥹
ebikimigetir eddyy kızım da böyleydi biz bilemedik 8. Aya kadar çok gazlı dedik . Meğersem kızımın kuruyemiş alerjisi varmış ben yedikçe sütten alıyormuş . O kadar gazlı idi göbek fıtığı çıkardı kızım . Biz anlayamadık tabi… sizinde böyle bir durumunuz olabilir geçmiş olsun
defnesmom3 eddyy bifidrop gaz damlası kullandım bununla kızım rahatlatmisti elim ayağım olmuştu resmen
mrv34- eddyy emzirirken 2 dk da bir 1 dk da bir gazı çıkarmanız gerekiyor , yani gazı bağırsaklara inmeden çıkarmanız gerekiyor , bapırsaklara inen gaz 2 gün sonra çıkıyor …. Dene gör😂
zeynebbrn Mırs eddyy nurse huwey ve relactez bunları denemeni tavsiye ederim . Ama bebişinizin büyümüş bu aydan sonra çok sık gaz olmaz
eddyy ebikimigetir peki nasıl anladınız alerjiyi? Ayyy çok oldu ne yedim ki alerjisi olabilecek acaba😫
esmanurveannesi eddyy ya çocuk rahatlıyo rezene ile sen içiyorsun sütüde çoğaltıyo bebeğin gazınıda alıyo