gulo40 Kızlar oğluma ismiyle hitap ettiğimde bakmıyor ayaz diyorum normal mi ismini ne zaman bilir yoksa bilmiyor mu
CilekliKedy gulo40 ciddi soruyor musunuz bunu 🤔 daha dün doğmuş neredeyse şaka mı bu daha sizi bile net göremiyor
gulo40 Ben size bana tepki verin diye forum açmadım sadece sormak istedim daha dün doğdu evet ama her bebek farklıdır anne olacakta soruyorum yani bu tepkiler ne zaman başlar diye