Arkadaslar merhaba kızım 3yaşına yeni girdi..aile içinde büyüklere karşı tanıdığı kişilere karşı iletişimi mükemmel..kendisini iyi ifade eden konuşması iyi bir çocuk..fakat ben istda yanlızım hiç arkadasım cevrem yok dolasıyla kızım hiç bir çocukla diyaloğa girip oyun oynamadı bu yaşına kadar..2 yıldır tanımadgı kimi görse yüzü kapatır özellikle büyğkleri görünce..yaşıtlarını da parkta filan uzaktan izler asla komuşmaya cesareti yok gelip elinden oyuncagını alsalar dahi istemeye korkuyor anne sen al diyor..hiç oyun grubuna vs götüremedim..şimdi kardeşi oldu iyce içine kapanır diye korkuyorum..var mı bizim gibi olan?