Laremmy Bizde de durumlar aynı ekstra olarak öğle uykusu da yok 26 aylığız. 2 yaşa kadar tv vermedim ama şimdi açıyorum .Konuşması güzel gelişimi gerideğil. Sabahları çizgi film izletiyorum Bluey, akşam üstüde yemekteyiz açıyorum tv8 i,yemek yaparken onlar anlatıyorum fln . Diğertürlü program, dizi vs izletmiyorum. Buarada ben çok sıkılıyorum artık evde bebek bakmak bana cok sıkıcı geliyor ya. Çalışmanın gözünü seveyim