habibe50 canım diş sandım hafif ateşi var cidden dişte geliyor hafifte ishal bişey de yemiyor dedim herhalde biraz agır geçiriyor doktora götürdüm dedi diş sonra bu aglamalar arttı özelde sevdiğiniz doktor var ona götürdük diş krize sokmaz dedi neyse aferdersin poposuna parmagını sokup dıskının rengine baktı lavman yaptı rahatladı meger karnı agrıyormus