goktugunannesi5 benim oğlum hiç uyumaz devamlı ağlardı 20 saat boyunca kolikten beterdi o yüzden sirti yatak görmedi diyoruz hep yani sağa sola yatirayım falan hikayeydi bizde sadece manual ana kucağında az da olsa sakinlesirdi 1 yaşına kadar bu şekilde sürdü resmen onda büyüdü 1.5 yaşına kadar kullandı ve bundan sebep kafada düzleşme oldu kafa yastığı falanda işe yaramadı yani anakucagindayken kafasının altına koyardım oysaki bu dönemde de sık sık doktora götürdüm röntgen falan çekildi 18 aylik olana kadar düzelmeye devam eder denildi bir sorun gormedi ve gerçektende düzeldi herkesin ki gibi top seklinde değil ama cirkinde değil genetiginde etkisi varmış sizin bebeğiniz daha sakin ise sağ sol dönüşümlü yatırın videolardan bakın omuzun altından kafa arkasını destekleyecek şekilde havlu sarıp geri düz yatmasını engelleyebilirsiniz