GlcanUyank bende aldım dün gece uzun uyur belki diye ama uyumadı birde kakası büyük insan kakasına döndü ertesi gün.hero baby de şeker varmış hip marka öneriyorlar bende hip bulamadım denemek için hero baby aldım ama 6 ay olanı aldım 4 aylık olanda ballı filan yazıyodu bal 1 yaştan sonra veriliyo neden koymuşlar anlamadım