2024 de doğum yaptım memurum Doğum parası dışında hiçbirşey almadım yok bize yani tek sefer bi doğum parası aldım 300 TL miydi 400 mü ne bi de maaşıma ek 500 TL yatıyordu her ay çocuk parasımıydı neydi unuttum şimdi ücretsiz izindeyim başlayınca bu her ay aldığımı almaya devam edeceğim bunu çalıştığınız yere sorabilirsiniz multemetlik yapmıştı benimkini