metesununannesi canım bende 7 aylıkken bırakmıştım dönmesini etkilememek için ilk önce tek elini çıkardım kundaktan uyuduktan sonra kundağı açtım hep öyle alıştı ama 8. Ay atağında ciddi uyku gerilemesi olmuştu en zor ataklardan bi tanesiydi benim için o zaman mecbur kundakla uyutup sonra açıyordum uykuya geçişte yapmıştım sonraki aylarda o battaniyesiyle hep uyudu üstüne alıyor elleriyle tutuyor öyle uyuyor yani uyku arkadaşı battaniyesi 😂