Ben çay sevmem ama ailem senelerdir Çaykur Tiryaki içerler. Tadına alıştım güzel bence. 🙂
Liptonun poşet çaylarından kullandım. Güzeldi.
Yani çayın güzelliği nasıl olur bilmiyorum 😹 Ama eşim ve ailesi Karadenizli. Bu çayları gayet içiyorlar. 🙂 Bergamot aromalı çaylarda güzel oluyor bence ama pek sevmez bizimkiler. Bu yıl Diyarbakır’dan kaçak çay geldi bize birkaç paket. Onları normal çayla harmanladım, sevildi.