_yeniannee Kızım 1 yaşında ve yürümeye başladı hangi ayakkabıyı almalıyım tavsiyesi olan var mı acaba?
Alyehus barbiee_ bende vicco almıştım ortopedik önermeyiz demişti doktor bize. Adidas’a geçtik sonra. Vicco hafif ama ayak ona göre şekilleniyor düz, yumuşak taban kaliteli bir ayakkabı olması lazımmış ☺️
serife1204 Oğlumun ayakları biraz tombik görerek almak istedim rahatlığı için ayakkabıcıda tesadüf pepino markasını gördüm çok beğendim tavsiye ederim hafif rahat tam bebislere göre 👍🏻
1prensh _yeniannee ben tam ortopedik ayakkabı aldım ayakkabıcıdan vicco duydum ama almadım bebeğimin ayaklarını çok tombiş olduğu için denediğim ayakkabılar hep ya çok büyük geldi yada ayağına hiç olmadı deneyerek almanız gerekiyor bence
mahirm Bence vicco tercih edebilirsiniz biz gayet memnun kaldik hayla bile vicconun markasindan giydiriyorum çok konforlu.
melike_54 Vicconun iki model ayakkabısı var biri tombul ayaklı bebekler için biri de ayağı ince zayıf olan bebekler için o yüzden deneyerek alınmalı
aybars1234 Durumunuz müsaitse vicco güzel hem ilk adım almıştım hemde sandaletini memnun kaldım yıkadım kaldırdım ayaklar büyüyor hele erkek çocuğu ise
gizematadeniz _yeniannee yurumeye başladığında nike giyiyodu ama hemen kuculdu ve vicco aldik. Bir sure giydi su an adidas giyiyor
Merryyy _yeniannee ilk oğluma polarisin tam ortopedik sandaletini almıştım yaza denk gelmişti ikinci oğlumada bugün vicconun mağazasını gördük gittiğimiz avm de yeni yeni yürümeye başladı gittik hem ilk ayakkabısını hemde bir numara büyük sandaletini aldık indirim vardı ikinci üründe
user92642835096 gzdetnrkl merhaba hopfrögun kalıpları nasıl acaba bende düşünüyorum almayı da kızımın ayakları biraz tombul sıkıntı yaşar mıyız acaba