oglusannesii Kızlar merhaba oğlum 15 günlük kundak sevmiyor anne karnında elleri hep yüzümdeydi hâlâ da öyle uyumak istiyor. Kaynanam kafayı takmış bari sadece bacaklarını kundaklayalım eğridir düzelsin diyor. Kundaklayınca aşırı bastırıyor bacakları dümdüz olsun diye. Ben rahatsızım bu durumdan ve kalça çıkıklığına sebep oluyor diye biliyorum. Tecrübelerinizi paylaşır mısınız? ❤️🥰
organikirmik oglusannesii yarım kundak kolları için yapılır bacaklar boş bırakılır bacak için kundak yapanı ilk defa gördüm. Artık önermiyor doktorlar bizim doktorumuz da asla yapmayın dedi falan deseniz bırakır mı
ggrqnitt oglusannesii benim oğlumda kundak sevmedi hiç. Bazı bebekler sevmiyor her bebek kundaklanacak diye bir şey yok. Ama kundak yapılacaksa kollar sıkmadan kapatılmalı ayak kısmı kesinlikle rahat olmalı. İnternetten doktor video vs gösterin de anlasın kv yoksa başlar bizim zamanımız diye
MayaliHamur oglusannesii benim kızımda ilk zamanlar hiç istemedi yapmadım da.. 2 ayından sonra 4. Ayına kadar yarım kundak yapıyorduk tam kundan bacak gelişimi için iyi değil.. ama yarım kundakla hem gazına iyi geliyordu hemde uykusu bölünmüyordu.. istemediğiniz bir şeyi yapmalarına izin vermeyin.. o kendince en iyi bildiği şeyi yapmak istiyor ama sonuçta o sizin evladınız tatlı dille durumu anlatın anlamazsa o zamsn biraz daha sertleşilebilir 🙂
oglusannesii mamacitaa_ kollarını değil bacaklarını kundaklıyor kaynanam sende öyle mi yaptın canım ? ❤️
oglusannesii organikirmik şu anda yanımda bayramdan sonra ayrılıyoruz o yaptıkça gece ben açıyorum zaten her sabah söyleniyor niye açtın diye kendisi zamanında öyle çocuk büyütmüşmüş
Retzja Tam kundak yapıyordur, yarım kundakta bacaklar kundak yapılmaz. İstemediğiniz hiç bir şeyi kimse yapamaz. Anneliğiniz konu, herkese o sınırı çizin.
oglusannesii Retzja canım üste karışmıyor oğlum tam kundak yapınca durmuyor sadece bacaklarını sarıyor sıkıyor kadın
mamacitaa_ oglusannesii he yok ben kollarını hafif tülbentimle sarıyordum elleriyle kendini uyandırıyordu çünkü 🥰💚
cokbilmismom oglusannesii bacaklar sarilmaz kaynananız yanlış yapıyor izin vermeyin ona ne onun bebegimi yaptığında bozun direkt olarak
organikirmik oglusannesii ne güzel büyüttüğünü beğendim aldım ben de zaten deyin. Ay sinir oluyorum tetiklendim gidiyorum
oglusannesii MayaliHamur anlamıyor deli oluyorum evine gitse rahatlayacam inşallah o yapıyor ben açıyorun
hangimizsevmedik oglusannesii yapmasına baştan izin vermeyin. Siz izin verdikçe başka şeyler de yapar. Şekerli su da verdi mi 😡
MayaliHamur oglusannesii koconla konuşmalısın o zaman o annesini durdursun evine yollasın yada.. lohusa psikolojisi denen bir şey var sonuçta.. insanların akıl sağlığıyla oynamanın lüzümu yok 🙂
hangimizsevmedik Ayy ta ben sinir oldum. Zararlı deyip yaptırmayın. Sadece kolları sabit olsa yeter. Kalça çıkıklığı vardı kızımda. Doktorlar asla kundak yapma kucağında tutarken bile bacakları ayrık kalsın dediler hep.
oglusannesii hangimizsevmedik ben 3 evlat yetiştirdim diyip duruyor sıkı sıkı kundakladığım için bacakları düz diyor bide ahahah😂😂
gulanserhat oglusannesii tam bacakları düz şekilde kundak yapmak kalça çıkığına sebep oluyor kayınvalideniz kalça ultrasonu mu yapmış gözleriyle nerden eğri olduğu kanısına varmış doktorlar bile ultrasonsuz tanı koymuyor asıl o şekilde kundak yapmaya devam ederse eğecek haberiniz olsun bi an önce önleminizi alın çizginizi koyun bi sağlıkçı olarak söylüyorum bunu lütfen yaptırmayın benim çocuğumun da kırkı doldu bugün iki gün önce ultrason vs baktırdık o işler kayınvalidenizin dediği şekilde olmuyor artık eskide kaldı.
oglusannesii gulanserhat haklısnız bebek anne karnında bacaklarını kendine çekip kaldığı için istiyor ki bacakları dümdüz olsun😂 yapmasan düzelmez diyor 3 aya tamamen düzelir diyorum yok benim annem kardeşime yapmamış bak bacakları eğri diyor😂
oglusannesii hangimizsevmedik zeytinyağı vermiş :) benden habersiz tartıştım zaten kabız olmuştu oğlum sabah almış benden gizli 1 çay kaşığı zeytinyağı vermiş
seyda_emir_humeyra hangimizsevmedik Ayyyyy direk ağzına mı dökmüşşşş . Zeytinyağını ablam bebeğine direk ağızdan verdi az daha ölüyordu boğazına yapıştı nefes alamadı zor kurtardık
hangimizsevmedik Büyük ihtimalle yaşınız küçük be yeni evlisiniz. Yoksa zararlı olduğunu bile bile yaptırmazsınız. Kötü olmak istemiyorsunuz kayınvalideyle. Ama şuna eminim ilerde keşke istemediğim hiçbirşeyi yaptırmasaydım diyeceksiniz. Çünkü daha neler neler olacak.