Merhaba hanımlar happy kidse yeni üye olarak geldim çünkü yeni doğum yaptım 20 günlük bir bebeğim var size bir sorum olacak bilgili annelerden yardım istiyorum ben Sedef hastayım malesefki emzirmeyi bırakmak ve tedavime başlamak zorundayim ama eşim hiç yanasmiyor birkaç ay dayan diyor normalde bu üçüncü bebeğim daha önce hastalık bu kadar ilerlememişti ve bir sorunum yoktu rahatça emzirebilidim ama şu an göğüslerim dahil bütün vücuduma yayılmış durumda dayanabilecek gibi değil sizlere de sormak istediğim bu mamalara güvenebilir miyim daha önce öbür çocuklarimda hiç kullanmadım anne sütüne en yakın hangisidir çocukda kabizlik yapar mı mama kullanan anneler tecrübelerinizi paylasirmisiniz çünkü çok üzgünüm kendimi suçlu gibi hissediyorum 🥺