organikirmik favorim Puma 🙈 ilk adım herkes gibi vicco almıştım. Sonra Puma Nike aldım hep. Bide Kasım ayında vans aldım ama onları daha giymedi rahat mıdır nasıldır bilmiyorum bayramda giydireceğim. Geçen sene bayramda skechers hediye gelmişti onları da baya giydi ve defalarca makinede yıkadım ışıklarına hiçbirşey olmadı